آموزش طراحي و دوختن روكش صندلي

آموزش خياطي با الگو ، آموزش خياطي زنانه ، آموزش خياطي مردانه ، آموزش خياطي ، خياطي ، آموزش رايگان خياطي ، الگوي خياطي

سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

آموزش طراحي و دوختن روكش صندلي

۷,۱۴۷ بازديد

اين صندلي هاي راحتي را مي توانيد از آنتيك فروشي، سمساري و يا مغازه هاي دست دوم فروشي تهيه كنيد. البته اصل اين صندلي ها انگليسي است. كوچك و سبك هستند و براحتي مي توانيد آنها را جابه جا كنيد و براي مناسبت هاي مختلف مورد مصرف دارند. براي حمام، آشپزخانه،اتاق خواب، اتاق نشيمن، اتاق ميهمان ويا حتي اتاق ناهارخوري مي توانيد قراردهيد...

آموزش طراحي و دوختن روكش صندلي

طراحي و دوختن روكش صندلي حمام

آموزش خياطي - طراحي و دوختن روكش صندلي حمام

پس ازگذشت ۵۰ سال هنوز اين مدل صندلي و نمونه هاي مشابه آن ساخته مي شود. به اين صندلي ها مي گويند صندلي لويدلوم LLOYD LOOM CHAIRS صندلي لويدلوم مورد توجه هست و طرفدار جهاني دارد. بطور معمول اين صندلي ها با يك روكش صندلي‎/ تشكچه و رنگي كه به چارچوب آن مي زنند تازه مي شود و اگر شما روي اين صندلي يك روكش بكشيد مي توانيد در هركجا استفاده كنيد. در اين تصوير صندلي را براي استفاده در حمام در نظر گرفته شده است.
صندلي لويد لوم با لباس حوله اي براي حمام:
پارچه حوله اي را در قسمت نشيمن صندلي پهن كنيد و گودي صندلي را با دست خوب بپوشانيد تا قالب صندلي شود و مقدار پارچه لازم مشخص شود. پارچه بايد به صندلي بچسبد تا شما باقي كار را انجام دهيد. اگر مي توان با سوزن ته گرد پارچه را به بدنه صندلي و دورتادور پيرامون چارچوب صندلي وصل كنيد و اگر نشده با چسب نواري نازك پارچه را به صندلي بچسبانيد و سپس پارچه را ببريد.
بخاطر داشته باشيد هميشه به اندازه دوتا سه سانتيمتر اضافه درز براي دوخت بگذاريد و در ضمن مواظف باشيد كه پارچه را نكشيد. پارچه بايد شل و آزاد باشد. بدور لبه پارچه حوله اي نوار باريكه اي سنجاق كنيد تا پارچه حوله اي كشيد نشود و كش نيايد.
دور تا دور صندلي را از پارچه حوله اي دامن پيلي دار ـ فاصله هر پيلي نسبت بهم ۵ سانتيمتر باشد ـ ببريد.
يك نوار مغزي دار به يك رنگ ديگر از پارچه بين درز پارچه قسمت نشيمن و پارچه دامن صندلي قرار دهيد، كوك كرده و سپس چرخ كنيد. درزها را دوبار چرخ كنيد و يا از پايه چرخ دو سوزنه استفاده كنيد، لبه پارچه خياطي را به اندازه ۲ سانتيمتر به تو تا بزنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.