نحوه دوخت پرده دور تخت

آموزش خياطي با الگو ، آموزش خياطي زنانه ، آموزش خياطي مردانه ، آموزش خياطي ، خياطي ، آموزش رايگان خياطي ، الگوي خياطي

یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

نحوه دوخت پرده دور تخت

۲۰,۶۹۷ بازديد

تختخواب فلزي با چارچوب دورتخت كه سر هر گوشه از چارچوب از فلز با طرح برگهاي انتهاي ميوه آناناس آذين بندي شده است. چندين متر از پارچه توري و يا حرير روي چارچوب و به دور تختخواب آويزان شده است. پارچه تور در دوسوي چارچوب دسته و جمع شده به گونه اي كه چين خورده است. حسن اين طرح آن است دوختن ندارد و پارچه به صورت رها و آزادانه روي چارچوب پهن مي شود...

نحوه دوخت پرده دور تخت

پرده دور تخت

آموزش خياطي - پرده دور تخت

ـ تختخواب فلزي با چارچوب بلند به دور آن كه پرده نازك و به رنگ روشن از آن آويزان كرده اند. پرده كمي بلندتر از ارتفاع چارچوب برش خورده طوري كه مقداري از آن به روي زمين كشيده مي شود. پرده بالاي سرخت تكه بر دوزي شده زيبايي دارد و وقتي كه پرده ها به كناري كشيده شود مانند تابلوي زيبايي خودنمايي مي كند.چندنكته براي يادآوري به هنگام برش و دوختن : تخت پرده هاي كناري و انتهايي پارچه را حدود ۷ـ۸سانتيمتر بلندتر از اندازه ريل تا كف زمين در نظر بگيريد و ببريد. از تمام پهناي پارچه استفاده كنيد به اندازه ۱‎/۵برابر پهناي تخت بايد براي پهناي پرده محاسبه كنيد و هر چهارطرف پارچه ها را با كمترين مقدار تا كنيد و بدوزيد. فقط تكه سرتخت را درز بگيريد و بقيه تخته پارچه ها به صورت تكه تكه آويزان مي شود. براي تهيه نوار به اندازه ۴۰*۷ سانتيمتر از پارچه ببريد.
ـ تختخواب با چارچوب دور از ساقه هاي قطور خيزران كه از دوطرف يكي سرتخت و ديگري پاي تخت پرده بسيار نازك با طرحي ظريف و لطيف آويزان كرده اند. سه رنگ خاكستري، ياسمني و سفيد عاجي در كنار هم معجزه مي كنند.

آموزش خياطي - ويستا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.